Polityka prywatności


1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

W wykonaniu obowiązków wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego w dalszej części „Rozporządzeniem”) informujemy o następującym:

 

Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest R2 INVEST Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 74/320, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000218120

Adres do korespondencji: 56-400 Oleśnica, ul. Fabryczna 2

biuro@r2invest.pl

Cele przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych w celu:

a) zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust 1 lit b Rozporządzenia,

b) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym wynikających z przepisów prawa podatkowego, czy ustawy o rachunkowości na podstawie art. 6 ust 1 lit c Rozporządzenia,

c) badań jakości obsługi oraz celów analitycznych i statystycznych - podstawą prawną jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust 1 lit f Rozporządzenia),

d) otrzymywania informacji handlowych, ofert marketingowych, w tym informacji o rabatach i promocjach, na podstawie (art. 6 ust 1 lit a Rozporządzenia), o ile wyrażono na to zgodę,

e) w celu ewentualnego rozpatrywania reklamacji, ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz ochronie przed roszczeniami - podstawą prawną jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust 1 lit b, c i f Rozporządzenia).

 

Czas przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji umowy, przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli takie przetwarzanie będzie niezbędne dla realizacji lub ochrony przed roszczeniami oraz przez czas, w którym Administrator jest zobowiązany do ich przechowywania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie, dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia niniejszej zgody lub usunięcia konta na platformie internetowej sklepu. Cofnięcie zgody jest możliwe w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

Prawa osoby, której dane dotyczą

Przysługuje Pani/Panu w każdym czasie prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, dostępu do tych danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych do innego administratora oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych –Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych przez Administratora jest sprzeczne z Rozporządzeniem.

 

Dane odbiorców danych osobowych

Administrator przekazuje Pani/Pana dane osobowe wyłącznie podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi niezbędne dla wykonania umowy, na przykład dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zajmującym się przygotowaniem technicznym, realizacją zamówień, obsługą księgową, fakturowaniem i rozliczaniem umów, podmiotom świadczącym usługi prawne i dochodzenia należności, operatom pocztowymi kurierom, bankom przy realizacji płatności oraz organom uprawnionym do pozyskania danych osobowych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

 

Obowiązek i konsekwencje niepodania danych

W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy i nie jest Pani/Pan zobowiązana/y do podania danych osobowych, jednakże konsekwencją braku zgody na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.

W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ) Rozporządzenia tj. na podstawie zgody na przetwarzanie, wówczas brak zgody oznaczać będzie niemożność przetwarzania i spowoduje usunięcie Pani/Pana danych osobowych z naszych baz danych.

 

2. Cookies (ciasteczka)

Przez używanie stron R2 Invest Sp. z o.o. wyrażasz zgodę na używanie plików "cookies" zgodnie z niniejszymi zasadami dotyczącymi plików „cookies”. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików „cookies”, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron R2 Invest Sp. z o.o.

Administrator może używać plików „cookies”, kiedy użytkownik odwiedza stronę www. Pliki „cookies”, które mogą zostać użyte w witrynach i stronach internetowych są kojarzone wyłącznie z przeglądarką konkretnego komputera (użytkownik anonimowy), bez podawania imienia lub nazwiska użytkownika. Są to informacje zapisywane przez serwer Administratora w pamięci komputera użytkownika, które serwer Administratora może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z komputerem użytkownika. Administrator może umieszczać pliki „cookies” w celu monitorowania ruchu użytkowników pomiędzy jego serwisami (portalem) a współpracującymi z Administratorem innymi serwisami internetowymi. Pliki „cookies” dostarczają danych statystycznych dotyczących ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron serwisów Administratora. 

Użytkownik może w każdym czasie wybrać sposób obsługi plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej poprzez zastąpienie automatycznej obsługi plików „cookie” na obsługę indywidualną (ustawienia użytkownika). Szczegółowych informacji w tym zakresie udzielają dostarczyciele programów przeglądarek internetowych, zazwyczaj w zakładce „opcje internetowe” lub podobnej. Jednakże wyłączenie przez użytkownika w swojej przeglądarce opcji akceptowania plików „cookies”, (zablokowanie, monitowanie) może spowodować utrudnienia czy wręcz uniemożliwić korzystanie z niektórych usług Administratora. 

Jednocześnie Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za stosowanie lub obsługę plików „cookies” na innych stronach internetowych dostępnych dla użytkowników dzięki linkom umieszczonym na stronach Administratora (serwisu).

Import